BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

DUNIA BARUKU..AL AZHAR UNIVERSITI...

salam..
just nak inform korang jer..
yang aku sekarang dah bertukar ke universiti al azhar..
panjang cter die..
cmni sebenarnya..
universiti mansoura@ x universiti aku...
sebelum aku datang ..
telah mati-mati janji xkan naikkan yuran..
dan akan buat klas lam bahasa inggeris..
so kitorang datang la cini ngan hati yang berkobar-kobar..
tup2 datang sini..
still pak arab buat mnde yang sama..
btul la kata orang arab ni susah nak dipercayai..
yuran dah la naik 3 kali ganda..
mane la aku nk korek duit sebanyak tu..
dah la belajar lam bahas arab..
sepatah haram pn aku x faham...
masuk lecture just nak tayang muka jer...
mula2 tau yuran naik memang down gler...
mane x nyer...
3 kali ganda naik tuuu...
sebelum datang cini yuran medic dah naik bapak mahal..
so ingat kan dentist x la naik..
coz dorang dah janji kan...
dekat semggu gak r kitorang cari penyelesaian ....
dekan pn kitorang dah serang..
tapi still sama gak..
dah la kena masuk tyisyen lagi..
mahal nya hanya tuhan yang tau..
kat cini semua nya duit...
duit duit duit...
kesian gak parents aku..
dorang bukannya jutawan ke ape ke....

then baru 2 ni umu selaku ceo medic mesir cadang kitorang semua ke al azhar...
coz kat sana belajar lam bi..
sekelas semua student melayu..
dah la 30 orang jer....
memang best...
tapi tu la ...
sayang gak nak tinggalkan mansoura...
so kitorang berpakat semua dentist medic mesir pindah ke al azhar...
alhamdulillah semua dah settle..
maha kaya allah yang telah membantu kitorang lam mencari penyelesaian...
alhamdulillah...
kat sana pun fasiliti semua nya tip top..
cuma kitorang odw nak cari umah la ni..
umah kat cairo ni mahal2 semua...
tapi kitorang terpaksa la dok satu umah 7 8 orang..
tapi umah at sini macam penthouse...
berbaloi la ngan bayaran tu..
heheheheheh....


to all my frenz..
sory la coz x bgtau yang aku telah transfer ke al azhar...
tapi doakan aku k..
semoga aku dapat gennngan ijazah dari uni ulung n...
thankz juga kepada umi yang telah banyak..
membantu kami..
lam hal2 yang genting..


to all dental studen..
sama2 la kita berdoa agar allah merahmati kita semua di bumi anbia....
dan sama2 kita belajar bersungguh2 demi..
parents,agama dan juga negara...
amin....

1 comments:

Anonymous said...

iswan
hadi nih
aku tersentuh dengar cter mung
baru aku tau skang knape
tu ujian Allah ye, saba ye
aku tau mu kuat
aku yakin ngan mu
dari dulu, spm sampai this very moment
u can be not only a dentist, but a great dentist
yeah!!!balik banggakan aku
aku akan jadi orang yang paling proud dengan mu lepas parents mu n parents aku skali
dorang mendokan kejayaan mu ye
btw, sape sangke mu g Al Azhar
prestige tuuuuuuu
deki aku ngan farid
hahahaha