BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 25, 2009

DI DALAM SEPI ITU....

di dalam sepi itu..
ku meniti liku liku kehidupan..
mencari sinar yang menerangi...
kegelapanku....
moga kutemui cinta sejati..
yang membawaku ke dunia abadi...

di dalam sepi itu...
aku menapak tangan menadah doa..
memohon kepada ilahi..
temukanlah ku dengan cinta yang aku cari...
cinta yang berkekalan..
cinta ku denganMu...
ya rabbul alamin..

di dalam sepi itu...
aku menangis sendirian..
mengenang dosa dosa lampau..
mengcengkam sanubariku...
mengulit jiwaku yang kekosongan..
kosong dari keredhaanmu..

di dalam sepi itu...
aku terperangkap dalam diri...
aku terpedaya oleh mimpi..
aku dikejari bayang bayang....
aku dibelenggu dosa lampau....

di dalam sepi itu...
aku mencari titik noktah...
merasa diri ini..
terpinngir oleh kenangan lampau..
ya tuhan...
ampunkan dosa dosa ku..
cukuplah denga apa yang aku lakukan..

di dalam sepi itu....
ku bermunajat...
kepada mu ya rabbi...
temukanlah ku sinar keredhaanmu...
temukanlahku ya tuhan...
tak daya aku menanggung lagi...
aku hanya insan kesepian...
insan yang mengharap kasih sayangMu..
dan pengampunanmu..



coretan:perindu sepi
7.20 am
25 oktober 2009

1 comments:

adibbfirdaus said...

woit!!maju siot..kat mesir mmg maju 2 bulan dr mesia ek?
kalo time slh tuleh aku ley gak ak consider mse mesi xsme ngn mase mesir..
tarikh pon ley maju?
hahhahahahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahhaa..