BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 24, 2009

TERKENANG SAAT DI AKI NABALU....


ni gambar atas kapat terbang semasa nak pergi ke kota kinabalu...perjalanan ambik maser 2 jam gak r...ke lebih..x ingat sangat lorr...yang sebelah tu fatah dan sebelah fatah aku pun x kenal saper..tapi org KT jgk la...sekampung..
hahahahah..

yang pakai sweater warna hijau tu la guider kitorang..
namer die aku luper la..tapi cam pelik sket la namer die..mase ni dekat check point sayat-sayat..check point ni yang terahir yang ader pokok2 besar..lepas jer chexk point ni mula la nmpak da real mountain...


arhgggggggggggg....bahaya giler cenuram tu..
siap kena pakai tali lagi tu..mase ni hanya tuhan yang tau betapa berdebar nyer hati aku ni..

ni la bilik kitorang dekat laban rata...bilik ni sebenarnya bilik pelancong dr kl..tp die ni jenis baik hati n bagi kitorang guner bilik die coz die cakap bilik die besar sangat untuk die dan 2 orang kawan die lagi..yang best nyer dorang tu pompuan..hahahahahah...


yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
berjaya menawan puncak gunung kinabalu...
ni la group kitorang @ group kedua yang berjaya menawan gunung tertinggi asia tenggara ni..
bangga gler r...kumpulan kitorang n xde pompuan..


semasa kesejukan berada di puncak gunung kinabalu..
yang pakai mask tu cuba la teka saper..


ni mase terdesak kelaparan....
makan nee maggi jer kat laban rata..
memang lapar giler..
tapi makanan kat ats tu mahal giler...
tapi berbaloi la..mane ader orang nk masak makanan 3 bintang kat ats gunung kan...


sempat pose lagi sebelum semasa menuruni gunung tu...
tengok la..
awan bawah kami lorrr..
cam burung lak rasernyer..berterbangan di udara..memang aku kagum la dengan kuasaan allah ni...


ni mat salleh sesat mane lak ni..
hahahahah...sebenarnya kitorang yang suruh die bergambar dengan kitorang coz x tau naper..
mat salleh tu ikut jer aper kteorang nak...
hahahahahah..tapi die mmg sporting r..thankz bro..namer pun aku x kenal..x sempat nk tanya...

p/s:aku,along,pali n mat salleh..



last but not least,gambar aku berjaya menawan gunung ni...semangat aki nabalu masih tersemat la sanubari aku..walaupun dah 2 tahun peristiwa tu berlalu..iaitu pertengahan aku f5..nak sampai ke puncak tu hanya tuhan yang tau betapa perit nyer dan keletihan yang amat..tapi biler sampai ats memang nikmat yang x terhingga..aku sarankan korang pergi la mendaki gunung ni..memang dasyat beb..nak2 kalu korang dapat tawan gunung n..

0 comments: