BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 21, 2009

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK..

selamat berposer...


salam semua..
ramadhan datang lagi..
so automatinye kiter kena poser la yer...
sebagai sesama umat islam..
aku menyeru diri sendiri dan kawan2..
supaya poser penuh la yer bulan ni..
jgn la ader yang skip sehari dua ker..
bg yang keuzuran tu faham2 la yer ....
dan bagi yang x berapa nak uzur jgn nak buat2 uzur k..
dan bagi yang poser semasa sedang belajar..
banyak2 kan lah bersabar k..
tapi skunk ni belajar pn lam aircond...
x raser sngt letih tu....
lain la belajar kat tengah padang kan..
dan bulan ni juger la kiter disunatkan sembahyang terawih..
buat la setakat yang terdaya..
nak buat 8 ker 20 ker..
ikut suker kemampuan korang la..
tapi kan lau imam tu baca cepat kan..
baik la buat penuh kan..
cam kat masjid kampung aku ni..
best gler..
imam die suara lunak n merdu...
dan x la lamer sangat satu2 rakaat tu..
solute r kat imam tu..
sempena bulan yang mulia ni..
aku nak mohon ampun maaf menyusun jari sepuluh...
dari hujng rambut smpai hujung kaki..
to saper2 yang ader aku buat salah kat korang tu..
and kepada yang terasa hati tu..
maafkan la juger aku k..
aku ni cumer insan beser jer..
x lepas dari melakukan kesilapan...
kepada yang x nak maafkan tu..
xperla..
ada aku kisah...????
hahahahahahah....

dan last but not least...
"SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK"...


P/S:jgn la main mercun banyk2 snagt k..
lau setakat nercun bawang tu ok la..
klau bunga api pun bleh tahan lagi...
satu lagi lau nk beli ajak2 la aku main skali k..

1 comments:

jay said...

eleh...pd hal x g pon terawih op?