BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 20, 2009

SELAMAT TINGGAL BUMI KENANGAN..SELAMAT DATANG BUMI ANBIA...

salam..
tanggal 30 hari bulan baru2 ni merupakan hari yang paling sedih bagi ak..
mane x nyer..
ak terpaksa meninggalkan family untuk ke egypt..
memang perasaan pada hari last kat malaysia hari tu bercampur cmpur r...
sedih pun ader,semangat nk belajar pun ader..
mase kat klia hri tu...
aku n family sempat la bergambar kenang-kenangan sebelum ak fly..
n thanks to my best friend,hadi coz datang pada hari tu...
he's my only best friend ever..
flight aku kul 11 pg..
so kul 10 tu dh kena check in dah...
kitorang berlepas naik gulf air..
seramai 70 orang rombongan berangkat ke bumi anbia n...
sebelum berlepas tu kan...
memang aku raser nak menangis sangat..
tapi aku pendam jer la...
yer la xkan nk menangis depan2 orang kan..
malu la wes...
then time nak berlepas tu jer..
before masuk ke balai berlepas...
memang x tahan sebak r..
nak2 time bersalaman ngan parent kan...
honestly,
curah2 gak la air mata ni .....
myh mum pun x henti2 nasihat kat aku...
yg time paling sedih die peluk erat giler aku..
cam xnk lepas jer aku pergi..
tapi die pun tau aku pergi ni tuk mengejar cita2 ak...
to my dad..
thanks fo giving me some moral supports..
for me to get rid from my emo...
mane x nyer...
lamer tu kat negeri orang ni..
dh la aku ni jenis yang x tahan lama dok negeri orang...
sebulan tu pun dh raser lamer giler
dh..
ni kn plak setahun....
to hadi..
thanks a lot k...
coz bersusah payah datang pada ritu...
n to my pak sdare also..
thanks coz hantar along ke klia .....
semoga keberangkatan aku ke bumi anbia ni..
merubah aku menjadi insan yang lebih baik..
dan insya allah aku akan pulang ngan segulung ijazah..
amin.....

0 comments: