BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 19, 2009

HOLIDAY WITH COUSINS..

berposing sebelum g mandi...


oitt...
hari ni x tau nk post per..
then terinagt lak aku n my cousins pergi ke pulau perhentian bulan lepas..
kitorang pergi 2 hari jer..
semua nyer free..
ditanggung oleh abang cousins aku ni..
so mmg enjoy abis la...


me and mycousin(nazirah @ nazy)...
mesraaaaaaaaa....









arghhhhhhhhhhhhhh.....
ni sebelum berlepas ke pulau perhentian...
take pic with nazy lagi...
hahahahahah...
nazy ker?






kitorang pergi ke sana..
sebenarnya x der perancangan pepun pn..
cousins aku col mlm sebelum pergi ajak aku kesana..
macam lawak lak raser...
aku pn kebosanan gak dok umah...
so pergi la ngan adik aku(qhais)...




berposing depan kapal kapten jack sparrow..
hahahahahah...
kapal ni hak milik kapten tu la..
yang karam kat pulau perhentian...
propa???
saper suruh percayer....












berjalan-jalan mencari air yang tenang...
heheheh.. wtih my cousin maisarah...
bajet vogue la tuuu...














still looking 4 good 'port' mane la lubuk untuk mandi ni....










pakai lifejacket tuk keselamatan...
sebelum g snorkelinhg..
lawa gler batu karang kat saner..
walaupun tgh panas mentari...
redah jerrrrrrrrrrr....

0 comments: